Filteren
Trefwoord
11 resultaten
paperbackNederlands168 blz.9789492221315
1e druk
14-5-2016
andere uitgaves beschikbaar
Een nieuw verdienmodel ontwikkelen dat past bij jou en omzet realiseren binnen 100 dagen. Het klinkt haast te mooi om waar te zijn, maar toch kan het! Meer
26% KORTING
e-bookNederlands155 blz.9789013098785
1e druk
24-9-2012
Managers hebben veel gemeen met trainers. In 'De perfecte pass' gebruikt Ed Weenk voetbal als metafoor voor het werk van de manager en het reilen en zeilen in organisaties. Meer
paperbackNederlands512 blz.9789400513914
1e druk
13-7-2021
Veel mensen denken dat ze een businessopleiding moeten volgen om te leren hoe ze een succesvol bedrijf kunnen opbouwen of vooruit kunnen komen in hun carrière. Meer
gebondenEngels240 blz.9781119526858
1e druk
30-4-2019
Startup, Scaleup, Screwup is an expert guide for emerging and established businesses to accelerate growth, facilitate scalability, and keep pace with the rapidly changing economic landscape. Meer
ingenaaidEngels368 blz.9781119387503
2e druk
22-11-2017
In 'Inspired', technology product management thought leader Marty Cagan provides readers with a master class in how to structure and staff a vibrant and successful product organization, and how to discover and deliver technology products that your customers will love-and that will work for your business. Meer
paperbackEngels230 blz.9789463837484
1e druk
7-5-2025
This book is your ultimate guide to mastering the art of the pitch, providing you with the tools and insights to turn ideas into investments and offer a glimpse into the methods used by investors. Meer
paperbackNederlands248 blz.9789464015287
1e druk
21-9-2021
Een strategie formuleren die een duurzaam concurrentievoordeel oplevert is één ding. We weten echter allemaal dat veel goed geformuleerde strategieën bij de uitvoering toch mislukken. Meer
paperbackEngels191 blz.9780857085627
1e druk
23-5-2014
'Gear Up' is een fraai vormgegeven, boeiend en praktisch werkboek voor iedereen die van de grond af een onderneming wil opbouwen of een bestaande onderneming wil laten groeien. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789001873141
1e druk
15-1-2020
In dit boek worden de meest gebruikte modellen in de marketing gekoppeld aan een opzet voor een concrete interactieve marketingsessie. Meer
paperbackNederlands368 blz.9789024439102
1e druk
31-3-2021
andere uitgaves beschikbaar
Wie dit boek leest, staat steviger in zijn schoenen, kan zich beter profileren in de consultingmarkt en kan gemakkelijker opdrachten binnenhalen. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789490463434
1e druk
12-9-2019
Innovatie is meer dan geeltjes plakken, gewoon maar iets proberen of roepen dat fouten maken mag. Meer