Filteren
Trefwoord
16 resultaten
paperbackNederlands416 blz.9789024426355
1e druk
23-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789461262448
1e druk
Ontdek hoe je opvalt met originele en betaalbare AdWordscampagnes en een website die klaar is voor meer conversie. Meer
21% KORTING
paperbackNederlands180 blz.9789059408920
1e druk
4-11-2016
Wilt u vandaag nog potentiële klanten bereiken die actief op zoek zijn naar uw product en bij wie de portemonnee al in de hand ligt? Dan kunt u niet om zoekmachine-adverteren heen. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789401462129
1e druk
26-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. Meer
gebondenNederlands208 blz.9789082373233
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
IE in Bedrijf - Deel 4: reclame is het allereerste handboek voor bedrijven en ondernemers op het gebied van reclame. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789492873026
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. Meer
39,99
Dit product is uitverkocht
e-bookNederlands222 blz.9789047007944
1e druk
12-12-2015
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken. Meer
paperbackEngels360 blz.9780470601792
1e druk
Of u nu eigenaar bent van een klein bedrijf of vanuit uw keuken werkt, 'Professional Blogging for Dummies' helpt u bij het inzetten van uw blog bij uw bedrijfsactiviteiten. Meer
paperbackEngels640 blz.9789001749842
2e druk
26-2-2021
Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Meer
paperbackNederlands323 blz.9789462513129
2e druk
17-3-2023
Dit boek biedt een uitgebreid overzicht van reclame- en marketingregels waar de financiële sector rekening mee moet houden. Meer
paperbackNederlands262 blz.9789491838422
2e druk
Dit boek biedt alle praktische en direct toepasbare kennis die nodig is om de inzet van online marketing in een commerciële context te kunnen beoordelen. Meer
72% KORTING
gebondenNederlands190 blz.9789082373240
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek gaat over onderwerpen als: hoe claim je domeinnamen, welke regels gelden er bij het maken van online reclame door middel van verschillende soorten prijsvragen en acties etc. Meer
e-bookEngels508 blz.9789464946031
1e druk
11-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
This book aims to offer insights into and critical reflections on the impact of technology on society, the interaction between technology and law, and the impact of technology on the legal profession. Meer
paperbackNederlands246 blz.9789059317970
1e druk
Twintig experts beschrijven hoe aanbieders verdienen aan uw profielen en hoe zij met knoppen, beelden en zinnen uw klikgedrag sturen. Meer
65% KORTING
e-bookEngels154 blz.9789491560118
1e druk
13-6-2013
Dit boek toont het belang van onafhankelijk denken, uitgeverstalent en een originele stem om te overleven in de media-industrie van morgen. Meer
gebondenEngels238 blz.9781118063064
1e druk
Vandaag de dag heeft de populariteit van sociale netwerken een verschuiving veroorzaakt binnen het vakgebied relatiemarketing. Meer